Direktlänk till inlägg 5 januari 2009

Saknas..

Av Mikaela - 5 januari 2009 17:20

Saknaden är faktiskt oerhörd..

Jag insåg det idag när jag mötte upp en god vän och tog en fika.

Saknar att sitta  å bara snacka en massa om allt och ingenting.

Vare sig det är ngn bra med det eller om det är totalt meningslöst å egentligen borde förbli osagt.

Men just att sitta med en god vän, över en fika och bara få känna stunden, att vara..

Härligt är det, och det borde införas mer i mitt liv igen.

När det var arbetslöst var det en självklarhet.

- Vad händer idag tros? Jo, en fika borde avnjutas, å så gjordes det..

Nu är det jobb på agendan för det mesta..

Bara fika ngn gång ibland..

Men saknaden efter den finns där..

Fika..

Det saknas gör det..

 
 
Aspen

Aspen

6 januari 2009 11:36

Såklart att saknaden finns !! Tack för fikan bejbíe !!

http://aaspen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 16 januari 2009 18:10

cessapowder.blogg.se

Av Mikaela - 6 januari 2009 18:13

Jag har kommit in i en period som är fylld med saknad.. Saknar något oerhört för tillfället.. Saknar min Linus.. Saknar sommaren.. Saknar värmen... Saknar semester... Det saknar jag nog mest. Att vara ledig.. Sova sova sova.. Fika fika fika Bara chil...

Av Mikaela - 1 januari 2009 12:00

För höga förväntingar... Nyårsafton är över. Ett nytt år, 2009, (undra hur mångar veckor man ska skriva fel datum på jobbet nu..) Trevlig middag med ett gäng tjejkompisar, bussen in till staden.   Mobilen ringer: Jaha?Va säger du? Har ni inte kul?? V...

Av Mikaela - 30 december 2008 18:46

Imorgon smäller det, bokstavligen. Nytt år, nya möjligheter, nya förväntningar.. Alltid samma vals. Så, vad ska årets nyårslöften bli? Hm.. Förmodligen lite av det gamla vanliga, bl a:   1. Inte äta godis - förmodligen kommer jag att kunna hålla det,...

Av Mikaela - 29 december 2008 19:00

Ja, snart är det nyår. Det nya året ska ringas in, det gamla ut... Å ja, då tar vi hjälp av detta sprakande fenomen, nämligen raketer. Visst, det är fint, men jag har nog inte hittat själva tjusningen i det hela .. Det sprakar å dånar, men visst, fin...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards