Alla inlägg under juni 2008

Av Mikaela - 30 juni 2008 19:06

30 juni

å snart min födelsedag

shit alltså, va tiden går..


åter en dag på jobbet till enda..

måndag, å ja, de va riktigt jobbigt att gå upp från den varma underbart härliga sängen imorse,

speciellt när man såg att regnet öste ner utenför fönstret...

menmen, ja fick ta mej i kragen å pallra mej ut

 i regnet...


dagen gick oehört långsamt,

 men livades upp på eftermiddaegen, å ja, självklart av Anna , haha:D

imån blir de nog en fika on tha brigg me henne, haha:D


hemkommen å färdigäten,

tog Sis å ja ut på en powerwalk,

nu kan vi bli medlemmar i teamet "Eastlunds power":P

på vår vandring skådade vi:

 trimmade gubbar på mopeder,

en rabiessmittad hund,

en gängmedlem i Kölja-Swedens ganstaklubb:P

& senilt boskap:P

haha, sicka syner:P


ha de underbart!

ta hand om er sj'älva & varandra





Av Mikaela - 29 juni 2008 18:13

idag har ju inte ja gjort allt för mkt

jo, förresten,de enda e att ja ätit på tok för mkt

så nu sitter ja här i min ensamhet å känner mej tjock..

måste fan ta tag i gymmet nu alltså

så denna veckan SKA lilla jag, Mikalea Nilsson gå dit, minst en gång..

ta tag i ditt liv människa!


gårdagen bestod av fika me partypinglan Christina,

2 coca cola för min del, den bästa bakismedecinen som finns!

tack som fan för den männsika som skapade denna fantastiska dryck!


framåt kvällen kollade ja film me Sis å Ståhl, haha de va ju en upplevelse:P

sen drog ja hem till Mijas 19årsfest en snabbis,

drivade vidare me paddan hem till Josefina,

avnjöt en kopp svart slätt kaffe å snackade skit me henne å hennes föräldrar:)

kom i säng vid halv 1

somnade som en stock..


å nu e de söndag ige,

framför sig har man ännu en arbetsvecka..

kommer va hårt att gå upp imån vill ja lova..

å de känner ja redan nu..:S

menmen, ja får va stark å överleva.. :)


många inflyttningsfester inom kort vill ja lova:)

lördag e de de hos Bjerlo, hoppas att de blir trevligt:)


nu ska ja ta mej en dusch


ha de underbart

ta hand om er själva & varandra!




Av Mikaela - 28 juni 2008 15:17

jaha..

har man satt sig i samma sits igen..

de e farligt att lämna mej ensam å övergiven,

de slutar aldrig tillräckligt bra då..

menmen, gjort e gjort å de går ju inte att få de ogjort precis..


fredag, fest

förfest hemma hos robert

sen drog vi till harrys å dansade asen av mej

träffade en hel del vänner som ja inte sett på år å dar kändes de som:)

så de va trevligt:)

 slutade ju. hm.. ja .. som de gjorde..

men en alldeles förvirrad Mikaela,

en uppstissad mor å syster

men ja..


ja måste fasen hitta mej ett jobb å fixa lägenhet alltså..


ha de underbart

ta hand om er själva & varandra

Av Mikaela - 25 juni 2008 21:30

haha:D
fan va härligt!
en ny jobbavän, Patriks(brors) lillasyster Anna, en så jävla härlig å go människa!

hon äger fasen!

man kan skratta ihjäl sig!

hon e klockren tjejen!


ja måste sluta dricka kaffe..

ja tror att ja e allergisk mot de på ngt sätt. :S

haha, får sånna jävulska kickar å blir helt fylld me överskottsenergi..

inte hjälper de att man e övertrött som kattsingen redan innan man kommer till jobbet, men men, vi bjuder på de:P


dagarna går,

idag fick man sin lön:P
härligt härligt vill ja lova:P

så nu kan de bli lite nya kläder å förhoppningsvis en ny phone:P

måste försöka planera in att dra till Växjö me underbare Martin snart:)

vi kompleterar väldigt bra när vi shoppar kläder tillsammmans vill ja lova:)


tog ett dopp i havet idag:)

de va hm.. svalkande:P
haha, men ack så kul:P

kan nog uppskatta vattentemperaturen till 11 grader

liite kallt, ja:P

å ja, man fick kramp..

efter detta uppfriskande bad,

fullt ös me värme in tha car till donken där en en mcflurry avnjöts:)

sen bar de av hem till Arne å snackade, haha, de va nice:P


men nu ska ja krypa till kojs,

 ska upp 04.30 imån å duscha..:/


vi hörs mina vänner!


ha de underbart

ta hand om er själva & varandra


Av Mikaela - 22 juni 2008 17:05

lördagskväll, mikalea nilsson hemma, JA VET!
nu e de nästan inte lika chockerande längre;P

trots att lilla ja satt hemma å glodde på film me mor,

så kändes de rätt nice ändå att bara glassa sådär ,

kanske behöver de, men de e ju sjukt kul  å dansa å hålla på:P


även denna dag har bestått av mor & dotter-dag:)

vi har vart på jobbet, sen körde vi till mormor å fikade en stund me henne:)


mamma e rolig:)

fan va ja diggar henne, hade inte kunnat ha en bättre mor! :)

hon e en människa som gör livet värt att leva!

min älskade kära lilla mor!


ha de underbart

ta hand om er själv a& varandra





Av Mikaela - 21 juni 2008 15:54

fy fasen va de e skönt å borsta tänderna!

de e nog bland de bästa som finns när man vart ute på gallej:)

fy fasen va de e underbart!

känna denna rena helt fantastiska känsla som bara sprider sig i munnen, som en helt kanonbra underbar kyss!

okej, nu tog ja i, men nästan så underbart e de!


Melissa Horn, om ni inte lyssant på henne innan gör de:)


"Säg, är det långa nätters fara att se det man vill se och var den man
vill vara och någon att ty sig till när långa nätter inte blir som man vill

Där går någon för att bara vara utan att förklara varför kärleken tar skada
när man älskar med varann på ett sätt som bara någon kan
"


ha de underbart

ta hand om er själva & varandra

Av Mikaela - 21 juni 2008 15:37

nu är midsommar 08 avverkad oxå:)

fasen va tiden går snabbt...

ja hinner fasen inte med..


menmen kul har vi oftast:)

kl halv 8 a mor å ja inne på torget å köpte blommor,

krans elle blommor i håret e ett MÅSTE när de e midsommar:)

sen va vi en sväng på jobbet å checkade läget för mors räkning:P


Martina min vän, dök upp vid halv 2 snåret, sen bar de av hem till Josefina där vi krängde jordgubbar:)

speciellt du Josse min uinderbara vän:P


grillning hos Benny, mat i mängder, (sexskämt a la Linus:P) skratt å dans kring stången:)

kvällen fortsatte i rask takt me mer dans, öl på öl, cider på cider, skratt skål å ös, handtag, famntag klapp elle kyss:P

men kul hade vi:)

tills de flippade, som de gör rätt ofta känns de som...

så ja fick bli lite arg tillslut..

längatde så innerligt efter hårt brutalt ***, men ja va stark å stog emot å åkte hem å somnade ist..

de va nog lugnast så :)

även om de nog inträffade en del snesteg under kvällen hade vi kul övelag:)


kram på dej:)


ha de underbart

ta hand om er själva & varandra





Av Mikaela - 19 juni 2008 19:45

Du springer aldrig ifatt när jag väl är där
Jag vill inte tänka framåt, men e livrädd att fastna här
nu kan det va försent, att säga som det är

Jag testar nya vägar som aldrig tycks ta slut
och jag har försökt att fånga den andra men har aldrig nåt ut
jag vill ha en sista chans, så jag säger dakt ut

jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut

Jag vet att det är svårt över telefon
när jag va dig nära, vill du därifrån
jag vet att du har tänkt
men berätta hur du mår

jag försöker träffa andra men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig men det är inte så lätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt

och jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut




                                                  
                       Winnerbäck feat Melissa Horn

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards